Braun en José Mourinho – een duo gesmeed door succes

Braun is al jarenlang één van de meest toonaangevende merken als het op scheerapparaten aankomt en baande zich moeiteloos een weg naar de verzorgingsuitrusting van menig man. Als dergelijk merk op zoek gaat naar een persoonlijkheid die wereldwijd het imago van Braun kan vertegenwoordigen in de nieuwe scheercampagne wordt dan ook niet over 1 nacht ijs gegaan.


Vandaag was het dan eindelijk zover. Braun kondigde eindelijk de man aan die volgens hen de kwaliteiten van succes, autoriteit en no-nonsense uitstraalt en aldus dé kenmerken van het merk kan vertegenwoordigen. Dat zij geen betere keuze dan José Mourinho hadden kunnen maken, kunnen wij enkel beamen. Met de charismatische uitstraling van “The Special One” (bijnaam van José Mourinho), gecombineerd met zijn stijl, passie en prestatie, belichaamt deze wereldvermaarde voetbalcoach namelijk precies die kenmerken waarvoor Braun als merk intussen gekend staat.
José Mourinho for Braun
Dat Braun dit partnership met José Mourinho heeft kunnen sluiten, zegt veel over het merk. Deze sportpersoonlijkheid, die van alles en iedereen waar hij mee werkt enkel topprestaties aanvaardt, heeft van bij de eerste successen namelijk geweigerd zijn ziel “te verkopen” en wil de samenwerking enkel aangaan met merken waarmee hij zich verwant kan voelen. De prestigieuze uitstraling van Braun zorgde ervoor dat de stap naar een partnership voor hem mogelijk werd.
José Mourinho for Braun
Dat men bij Braun opgetogen is om wereldwijd een sporticoon als José Mourinho als ambassadeur naar voor te kunnen schuiven, spreekt voor zich. Jutta Meyer, Male Dry Shaving Global Marketing Director bij Braun, verwoordt het als volgt: “We zijn verheugd om José Mourinho als wereldwijde ambassadeur te kunnen voorstellen voor Braun, vooral omdat hij zich zo verbonden voelt met onze scheerproducten. Hij is echt een unieke man en daarvan getuigen zijn tijdloze en individuele stijl, schaamteloze successen en verstandige ambitie. Hij is niet alleen een leider in het voetbal, maar ook een icoon voor mannen in de hele wereld.”
Braun-Series7-790cc-Limited-Edition-Porsche
De succestrainer die momenteel het sportieve roer in handen heeft bij Real Madrid en voorheen de successen aan elkaar reeg bij FC Porto, Chelsea en Inter Milaan (hier won hij zelfs de eerste treble uit de Italiaanse geschiedenis), zal in eerste instantie het gezicht zijn van dé paradepaardjes van het Braun-scheergamma, namelijk de Braun Series 3, 5 en 7. Vooral de Braun Series 7 weet ons te bekoren. Dit scheerapparaat is namelijk hét van het en beschikt over een intelligente
sonische technologie waarmee je Brauns meest grondige en technologisch geavanceerde scheerbeurt krijgt.
Even een klein inzicht in de persoon achter de succesvolle trainer José Mourinho?

V > Zonder wat kan je niet leven?
A > Mijn familie, ze zijn heel belangrijk voor mij.
V > Wat is jouw geheim tot succes?
A > Ik werk hard, maar enkel dat is niet voldoende. Om te slagen moet je bepaalde kwaliteiten hebben en ik denk dat ik het geluk gehad heb om geboren te worden met een talent dat me helpt om te doen wat ik goed doe.
V > Omschrijf je scheerroutine?
A > Ik ben ofwel helemaal glad geschoren ofwel helemaal niet. Voor mij is er geen tussenin. Maar als ik helemaal geschoren ben, is het met Braun.
V > Wat wordt verwacht van een man?
A > Verstandig, eerlijk, trouw en het hoofd van de familie zijn.
V > Noem één ding waarvan je spijt hebt.
A > Ik heb geen dingen waarvan ik spijt heb, spijt is tijdverspilling. Als er iets is wat ik gedaan heb waar ik niet trots op ben, dan zal ik er zeker wel iets uit geleerd hebben.
Ter ere van deze kersverse samenwerking, geeft Trendyman jou de kans om één van de Braun Series 7 Limited Edition Porsche Motorhead, ter waarde van €349,99, te winnen. Blijf ons volgen voor meer nieuws over deze unieke kans!




There are no comments

Add yours

Current day month ye@r *

Read previous post:
Epson High Definition 3D-projectors : belééf de beelden

Met zijn High Definition 3D-projectors spelen perfect in op de alsmaar populairder wordende 3D-markt. Hoewel de 3D-televisies in 2010 nog..

Close